فهرست مطالب

شغل حسابداری

سلام دوستان عزیز پرشین حساب. امروز در خدمت شماییم تا در ارتباط با معرفی شغل حسابداری و امنیت شغل حسابداری در ایران مطالب و نکاتی را بیان کنیم که شاید خیلی از افراد به آن دقت نمی کنند.

وقتی صحبت از امنیت شغل میشود همه تصور میکنند که منظور  آینده شغل حسابداری یا دیگر مشاغل است؛ اما در حقیقت منظور امروز ما چیز دیگری است. خیلی از مدیران مالی یا حسابداران هستند که به صورت پاره وقت کار میکنند این نوع کار کردن به آنها این فرصت را میدهد که هم زمان در چند جای دیگر نیز مشغول به فعالیت باشند.

این موضوع از تمامی جنبه هایی که بخواهیم بررسی کنیم قابل قبول و خوب است و مهمترین دستاورد آن هم درآمد بالای آن می باشد. اما باید به این موضوع دقت کرد که میزان درآمد شما در چه قسمت هایی نمایش داده میشود. این موضوع را برای شما دقیق تر مطرح میکنم. تصور کنید یک شرکت از مدیر مالی دعوت به همکاری می نماید وقراردادی را بر این منوال تنظیم میکند که ماهانه 3 میلیون به این فرد پرداخت کند مشروط بر این که نظارت مالی ایشان بر وضعیت مالی شرکت انجام شود.

این شخص در ادامه توافق مینماید که نیازی به پرداخت بیمه ندارد و تنها مبلغی را در هر زمان نظارت از سیستم مالی قرار است دریافت کند. این موضوع از سمت مدیر مالی مورد با اهمیتی نیست اما پرداختی که برای او در دفاتر ثبت میشود در لیستهای مالیاتی منظور میگردد.

شغل حسابداریحال فرض کنید این موضوع برای چندین شرکت دیگر نیز پیش بیاید به جهت مشاوره های کارشناسی بالا در ماه مبلغ درآمد بالایی دریافت کند اما در هیچ اظهارنامه ایی این مبالغ را ابراز نکند شاید در تصور خودش موضوعی مهم تلقی نشود اما در تمامی این مشاوره هایی که انجام داده است نام او در لیست هزینه های شرکتها به عنوان کسب کننده درآمد منظور خواهد شد .

پس بهتر است دقت کنید که در شغل حسابداری با امنیت بیشتری کار کنید. تمامی دریافت های خود را گزارش دهید چرا که این موارد در سازمان توسط شرکتها و طرف حسابهای شما حتما اعلام شده است. بوده اند افرادی که به این موضوع توجه نمیکردند و زمانی که برایشان برگ مالیاتی ارسال شده به مشکل برخورده اند.

جرائم عدم اعلام درآمد واقعی برای شما بسیار سنگین تر از مبلغ مالیات بر درآمدتان خواهد بود و به علاوه از معافیت هایی که شامل حالتان میشود دسترسی نخواهید داشت.

این موارد به همراه تکنیک های خاص مدیریتی برای حرفه حسابداری در فصل پنجم از دوره حسابداران ثروت آفرین آموزش داده خواهد شد. هدف از بیان این مطالب کاهش جرائم مالیاتی برای مودیان عزیز در کنار افزایش منابع درآمدی مودیان است.

شغل حسابداری

 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی این دوره از لینک زیر استفاده نمایید.

https://persianhesab.com/amoozesh/full-accounting-tax/

 

 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :