فهرست مطالب

یادگیری کاربردی را در برترین برند آموزشی کشور تجربه کنید! 

جهاددانشگاهی با همکاری پرشین حساب دوره های کوتاه مدت خود را برای دومین بار در 2 شهر تهران و اصفهان استارت زده است و بزودی شاهد برگزاری این دوره ها در دیگر شهرستانهای کشور خواهید بود. جهت اطلاع رسانی بیشتر می توانید با مراکز جهاددانشگاهی تماس حاصل کنید

در این دوره ها بعد از برگزاری آزمون مدرک بین المللی از طرف جهاد دانشگاهی صادر خواهد شد

دوره جهاددانشگاه شریف 

دومین دوره صفر تا صد مالیات : این دوره با نام حسابداری مالیاتی پیشرفته به بررسی فنون مالیاتی مرتبط با بازار کار و نحوه کاهش جرائم مالیاتی می پردازد. مدرس دوره میثم حاجی محمدی استاد دوره های پرشین حساب می باشد. این دوره از جمعه آینده 25 اردیبهشت در جهاددانشگاهی شریف تهران واقع در خیابان آزادی آغاز خواهد شد.

شماره تماس واحد رزرو : 02166075626

اولین دوره آموزش کاربردی نرم افزارها : در این دوره 4 نرم افزار از جمله سپیدار سیستم به همراه ارائه نرم افزار اختصاصی به هر کاربر برگزار می گردد. مدرس این دوره میثم حاجی محمدی به عنوان مدرس و نماینده آموزشی مجموعه سپیدارسیستم می باشد. این دوره از روز 26 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

شماره تماس واحد رزرو : 02166075626

جهاددانشگاهی اصفهان 

دومین دوره صفر تا صد مالیات : این دوره با ارائه مدرک بین المللی برگزارمی شود و بعد از استقبال خیلی خوب در اصفهان برای دومین بار برگزار خواهد شد. زمان برگزاری از روز پنج شنبه 24 اردییبهشت ماه می باشد.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :