فهرست مطالب

عکس-تکنولوژی-و-تجارت-(4)

به نام یزدان پاک
سلام عرض می کنم به همه شما کاربران عزیز ، من به عنوان یکی از اعضای تیم مدیریتی پرشین حساب خوشحالم که این خبر را برای شما منتشر می کنم . خبری که مطمئنم همه شما استقبال می کنید و می توانید دیگر کاربران و دوستان خود را از استعدادها و تواناییهای خودتان در قالب ارسال پست های تخصصی به نام شخص خودتان با خبر کنید .

بله ، از این پس شما هم می توانید مقاله های تخصصی خود را در زمینه موضوعات مرتبط با این سایت منتشر کنید .

ارسال مقاله به نام خود تان چه سودی برای شما دارد ؟

n00045202-s

یکی از بهترین آیتم های آشنایی دیگر دوستان و کاربران این رشته با تخصص ها و نگرش های شما دنیای مجازی است . دنیایی که در حقیقت می توان به عنوان یک بازار کار خیلی شلوغ و پر سرو صدا به آن نگاه کرد . در فضای نت همه شما را می بینند و اگر حرفی برای گفتن داشته باشید خیلی زود می توانید امتیازات خوبی را به نفع خود تمام کنید . حالا شما وارد نت شده اید و می خواهید خود را با نوشتن مطالب جالب و خیلی کاربردی مطرح کنید . یکی از راه حل ها حضور در انجمن های معتبر و بسایت های پر بازدید است .

سایت پرشین حساب این فضای محیطی را داراست و می تواند روزانه هزاران کاربر علاقمند به مسائل مالی ، مالیاتی و بورس را با نوشته های شما آشنا کند و بالعکس ، شما هم می توانید مقاله های کاربردی و مهم را به هزاران کاربر رشته های مالی و تجاری معرفی نمایید ، حالا شما از طریق این وبسایت و دیگر وبسایتها کانال ارتباطی خیلی مفید و مطمئنی را بین خود و کاربران ایجاد کرده اید .
در انتهای مطالب منتشر شده توسط شما در وبسایت پرشین حساب ، کاربران و بازدید کنندگان نام و نام خانوادگی ، نوع تخصص و مهارت ، شغلی که در آن شاغل هستید ، آدرس لینک شما و بالاخره یک بیوگرافی جمع و جور از شما را می بینند و در صورت تمایل و علاقمندی می توانند با شما از این طریق تماس حاصل کنند.

موضوع مقالات شامل چه مواردی است ؟ دسته بندی ها چگونه است ؟

همانطور که اشاره شد این وبسایت یک وبسایت تخصصی در زمینه رشته حسابداری ، مسائل مالی تجاری و اقتصادی ،مسائل مالیاتی و قوانین کاربردی ، استانداردهای حسابداری ، بورس و سرمایه گذاری و کارآفرینی در شغل حسابداری است . پس قاعدتاً موضوع مقالات حول محور همین موضوعات خواهد بود .

در مورد دسته بندی نیز مقالات شما در یکی از دسته های مشخص شده در این سایت قرار خواهد گرفت ، در نوار مشکی رنگ بالای سایت پرشین حساب ، دسته بندی ها مشخص شده است ، بنابراین مقالات شما در یک از این گزینه ها قرار می گیرد .

چگونه می توانید مقالات را ارسال کنید ؟

35963_901

اولین اقدام عضویت در سایت پرشن حساب است ، در مرحله بعدی شما با نام کاربری خودتان در نوار بالای سایت و در قسمت ارسال مقاله لاگین می شوید ، پس از ورود نام و دیگر اطلاعات خودتان می توانید به نوشتن مقاله خود اقدام کنید . حتماً برای خودتان  عکس  انتخاب کنید و درپروفایل خود قرار دهید  .

سعی کنید عناوین خیلی جذاب برای موضوع مقالات و مطالب خود انتخاب کنید .

عنوان مطلب خیلی می تواند اهمیت  داشته باشد و توجه درباره موضوع  را برای کاربر سایت پر رنگ کند ، شما هر چقدر هم مقاله زیبایی منتشر کنید تا وقتی که عنوان جذابی برای آن رائه نکنید ، شاید خیلی از کاربران یکبار هم آن را مطالعه نکنند .

انتخاب عکس جذاب هم برای مقاله شما مهم است

601396_10151401839471985_236709822_n

شما در ادامه می توانید یک عکس با کیفیت برای جذابیت مطالب خود انتخاب کنید ، سعی کنید عکس شما باید با موضوع مقاله شما تطابق باشد و سعی کنید از عکس های با نوشته های انگلیسی استفاده نکنید .
نکته دیگری که باید توجه کنید این است که خیلی بهتر است مقاله شما توسط خود شما نوشته شود و کپی برداری نباشد ، فرقی نمی کند اگر یک مطلبی را هم قرار است از جایی منتقل کنید اول اینکه منبع را ذکر کنید و دوم اینکه عیناً همان را کپی نکنید و یک مقداری هم نوشتن توسط خودتان و تحلیل و یا نظر خودتان را هم در آن بنویسید ، البته بخشنامه ها و آیین نامه ها و قوانین استثناست .

برای نوشته های خود برچسب بگذارید

شما با گذاشتن کلمات مهمی که در گوگل جستجو می شود و مرتبط با موضوع مقاله است ، باعث خواهید شد کاربران با جستجو این کلمات بصورت مستقیم وارد مقاله شما بشوند . بطور مثال می توانید یکی از پستهایی که در سایت ارسال شده است را مشاهد کنید و ببینید چه کلماتی به عنوان برچسب در پایین مطلب گذاشته شده است .

امیدوارم بتوانید بزودی از این فرصتی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید و کاربران را از تواناییهای خود با خبر کنید .

به امید دیدار شما

میثم حاجی محمدی

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :