فهرست مطالب

امروزه با بالا رفتن هزینه ها و همچنین برنامه ریزی برای آسایش، آرامش و تأمین مالی دوران بازنشستگی نیاز به پس انداز و اندوخته بیمه امری ضروری و منطقی است. سازمان ها و شركت هاي موفق براي بالابردن رضايتمندي كاركنان خود انواع خدمات رفاهي و درماني را براي آنان فراهم مي آورند. زيرا معتقدند كه كاركنان راضي به سازمان وفادار مانده و در جهت تحقق اهداف سازمان گام بر می دارند.

به همين منظور سازمان هاي دولتي و خصوصي كه تعداد كاركنان آنها و افراد تحت تكفلشان بيش از 70 نفر باشند، مي توانند در جهت دستيابي به اين هدف، اين گروه را تحت پوشش بيمه نامه درمان بيمه تکمیلی … قرار دهند. با اين كار سازمان آرامش و اطمينان را درهنگام بروز بيماري يا حادثه به آنان هديه مي كند. در مورد شرایط بیمه تکمیلی اینجا بیشتر بخوانید.

 بستری در بیمارستان و اعمال جراحی و پرداخت هزینه های مربوط به آن یکی از نگرانی های جدی خانواده ها است. افزایش روز افزون بهای خدمات درمان بیمارستانی از جمله تهیه لوازم، دستمزد پزشکان جراح، دارو، هزینه های اتاق عمل، هزینه های عمومی و هزینه های بستری شدن در بیمارستان در بسیاری از موارد مشکلات مالی قابل ملاحظه ای را برای بیمار و یا سرپرست خانواده به وجود می آورد. جبران این هزینه های درمانی مستلزم یک برنامه ریزی پس اندازی بلند مدت است که با دشواری های خاص خود مواجه است.

هزينه هايی كه توسط اين بيمه نامه مي تواند پرداخت گردد، به شرح زير است:

جبران هزينه های بيمارستانی:

بستري و جراحي در بيمارستان و مراكز جراحي محدود (با بيش از 6 ساعت بستري) ، آنژيوگرافي قلب و انواع سنگ شكن.
همچنين جبران هزينه هاي جراحي مغز و اعصاب (به استثناء ديسك ستون فقرات) ، قلب ، پيوند كليه ، مغز استخوان و پيوند ريه و كبد حداكثر تا دو برابر تعهد بيمارستاني.
هرينه هاي زايمان طبيعي و سزارين.

هزينه های پاراكلينيكی:

شرایط هزینه های پاراکلینیکی شامل مواردی چون جبران هزينه هاي سونوگرافي ، ماموگرافي ، انواع سي تي اسكن ، انواع آندوسكوپي ، ام آر آي ، اكو كار ديو گرافي ، راديو تراپي.

جبران هزينه هاي مربوط به تست ورزش ، نوار عضله ، نوار مغز ، آنژيوگرافي چشم ، نوار عصب.

اعمال مجاز سرپايي شامل: شكستگي ها ، گچ گيري ، ختنه ، بخيه ، كرايوتراپي ، اكسيزيون ، ليپوم ، تخليه كيست و ليزر درماني.

جبران هزينه هاي مربوط به رفع عيوب انكساري چشم به ميزان 4 ديوپتر و بيشتر براي هر چشم.

هزينه آمبولانس (داخل شهري و بين شهري) و ساير فوريت هاي پزشكي در صورتي كه نهايتا به بستري شدن بيمه شده در بيمارستان گردد.

در بيمه نامه درمان گروهي ، جهت تعداد بيش از 4000 نفر، تخفيفات گروهي از 5 درصد الي 20 درصد اعمال مي گردد.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :