فهرست مطالب

به نام خدا و سلام به همه دوستان پرشین حسابی ، امروز قصد دارم  یکی دیگر از نرم افزارهای یکپارچه حسابداری را به شما معرفی کنم. البته با اینکه این نرم افزار مختص نمایندگی های خودرو نوشته شده است ولی در دیگر زمینه هم توانسته نظر  کاربران را به طرف خود جلب کند.

نرم افزار حسابداری بیلان

تولید و برنامه نویسی این نرم افزار توسط شرکت طراحان سیستم انجام شده است  . در ابتدا این نرم افزار به سفارش گروه سایپا توسط متخصصین برنامه نویسی در این طراحان سیستم نوشته شد و بعد از گسترش آن در تمامی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش وارد دیگر گرایشهای حسابداری شد .

[box type=”success” align=”aligncenter” ]یک نکته مهم در مورد نرم افزار مورد استفاده در نمایندگی های خودرو نحوه اتصال و ارتباط درون شبکه ای است . مهمترین عامل موفقیت یک نمایندگی ، رضایت مندی مشتریان در ارائه خدمات و سرعت و دقت در نحوه پذیرش مشتری و لینک شدن خدمات و فروش انجام شده به مشتریان در سیستم های یکپارچه حسابداری است .[/box]

نرم افزار حسابداری بیلان یکی از نرم افزارهای اختصاصی در زمینه اتوماسیون و پذیرش مشتری و محاسبه کلیه مراحل ورود و خروج مشتری در نمایندگی های خودرو مانند سایپا ، ام وی ام و هیوندای می باشد . همچنین این گروه توانستند استانداردهای حسابداری بین المللی یک نرم افزار حسابداری را بخوبی کسب کنند و وارد شبکه نمایندگی های مرسدس بنز در ایران شوند .

9a072c7b-45c9-46fb-a07a-46852bf69aa3

برخی از مهمترین قابلیت های اختصاصی نرم افزار بیلان عبارتند از :

  • امکان اتصال به تجهیزات جانبی از جمله PDA، دستگاه بارکد خوان و چاپگر بارکد، ترازوهای دیجیتال، دستگاه های پوز و …
  • امکان اتصال به سایر سیستم ها از قبیل (پذیرش، حضور و غیاب، IMS، CMS، ERP
  • طراحی مخصوص برای مانیتورهای لمسی
  • ایجاد و نگهداری اطلاعات چندین شرکت به صورت مجزا در یک سیستم
  • کنترل پروژه و تعیین قیمت تمام شده کالاها

6

یکی از ویژگی های گروه نرم افزار بیلان پشتیبانی آنلاین به کاربران است ، این گروه یکی از اولین شرکت های نرم افزاری هستند که خیلی خوب توانستند با استفاده از نرم افزار Team Viewer تمای موارد و مشکلات کاربران در زمینه پشتیبانی را برطرف کنند .

شرکت طراحان سیستم توانسته است با تیم حرفه ای خود رزومه خیلی خوبی را جمع آوری کند و رضایت مندی تعداد زیادی از نمایندگی ها را در رضایت مندی مشتریان از آن خود کند.

این نرم افزار هم همانند دیگر نرم افزار های حسابداری با توجه به پیشرفت و قابلیت بالا دارای اشکالاتی خیلی جزئی می باشد که مطمئناً با تیم حرفه ای خود به زودی افزونه های کاربردی تری را روانه بازار می کنند .برخی از این اشکالات عبارتند از :

  • نداشتن قابلیت تنظیم فونت سیستم توسط کاربران
  • لینک نبودن نرم افزار حقوق و دستمزد به سیستم حسابداری و نرم افزار مالیات
  • عدم برقرار بودن ارتباط سیستمی تحت وب

8

امیدوارم معرفی نرم افزار حسابداری بیلان بتواند اطلاعات خوبی را در اختیار شما کاربران قرار داده باشد .

در صورتی که علاقمند به مشاوره رایگان در رابطه با پیاده سازی نرم افزار حسابداری مرتبط با کسب و کارتان داشتید ، می توانید در بخش ارتباط با ما تماس حاصل کنید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :